COD IBAN: RO41 BRDE 190 SV 09901801900 / BANCA: BRD - GIURGIU
TITULAR: ANTON MIHAITA VALENTIN


sau:

Banca Transilvania S.A. – Agentia Bagdasar / Adresa: Sos. Berceni nr.35 bl.104, Sector 4, Bucuresti
COD IBAN RON: RO 19 BTRL 0650 1201 W158 38XX / Titular: ANTON STANCA

joi, 25 noiembrie 2010

Escrocherii

Nici nu-mi mi-am imaginat vreodata ca exista indivizi care profita personal de pe urma tragediilor altora fara ca acele persoane sa stie! ESTE INADMISIBIL! Ce inima, ce suflet poti avea ca sa faci un asemenea lucru ?!?

O fundatie a primit dosarul lui Mihai si dat fiind ca in cateva luni nu s-au interesat de el am retras dosarul de la ei. Intre timp aflu ca aceasta fundatie aduna bani pentru Mihai (indivizi din usa in usa cu dosarul lui in mana)... telefonic au fost intrebati daca se ocupa de dosarul lui si au raspuns ca inca nu, prioritatea lor fiind o alta persoana...deci ei spun ca nu fac campanie pentru el ... atunci ce se intampla cu banii adunati deja ?...

nu-mi vine sa cred...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu